Dodatki na bloga
wtorek, 14 czerwca 2011
etui

Powstały kolejne etui na telefon. Rozeszły się na pniu. Dobrze, że fotki udało mi sie zrobić. Smok powrórzony z etui na mp4. Tulipany napwno powtórze, ponieważ bardzo mi się podobają i sama nie posiadam "ochraniacza" na komórkę.

 

 

 

 

 

Na drutach chusta. Na tamborku też coś się dzieje. Teraz obrona prazy magisterskiej przedemną i mam nadzieje, że w lipcu będzie pisała juz do was magister matematyki :). Trzymajcie kciuki. Dziekuję za odwiedziny i pozdrawiam. Monika

poniedziałek, 06 czerwca 2011
Candy

Nie u mnie. Zobaczyłam wpis Aureli i zajrzałam na bloga Blanki. Tam cuda. Postanowiłam spróbować szczęścia. Jako, że łasa jestem na biżuterie to szybko sie zapisałam. Do wygrania takie cuda:

 

Chciałam się pochwalić, że skończyłam już studia. Teraz obrona tylko przedemną.

 

18:29, moniczka855d , codzienność
Link Komentarze (1) »
środa, 01 czerwca 2011
zaległości

Od kilku dni chodzę zakręcona. Dużo się dzieję. Kończę pisać pracę, mąż wyjechał, absolutorium. Mimo, iż dawno skończyłam, to co chę pokazać, nie miałam czasu i ochoty robić wpisu. 

Zacznę od nowości. Zainspirowana waszymi kartkami i ostatniom numerem weny postanowiłam zrobić "laurki" na dzień mamy. Jako, że mam już 2 i obie bardzo fajne, więc zrobiłam 2 kartki.

 

Zdjęcia z telefonu, więc kiepskiej jakości.

A teraz metryczka o której pisałam ostatnio. Już kiedyś robiłam taką. Teraz zmodyfikowałam kolory, bo ma być dla chłopca.

 

Pozdrawiam Was serdecznie i dziekuję, za odwiedziny i miłe słowa.